Modernizacja tarasu widokowego, zmiana identyfikacji wizualnej oraz odświeżone strefy komfortu – w 2019 roku, z myślą o klientach i najemcach, w VIVO! Lublin wdrożonych zostało wiele udogodnień i innowacyjnych rozwiązań, które poszerzyły wielofunkcyjność obiektu i zwiększyły jego popularyzację jako modnej przestrzeni publicznej. Co więcej, 29 listopada w centrum handlowym oddano do użytku lublinian nową inwestycję – ruchome schody prowadzące z poziomu +1 na taras widokowy, znajdujący się na poziomie +2. Spełnienie wiosennych obietnic i sfinalizowanie ostatniego punktu zawartego w przedstawionym wówczas planie zamyka kolejny etap inwestycji w VIVO!.
Od początku swego istnienia VIVO! Lublin skutecznie odpowiada na potrzeby mieszkańców Lublina i regularnie wdraża innowacyjne udogodnienia poszerzające wielofunkcyjność obiektu. W ostatnim czasie w centrum handlowym sfinalizowano szereg inwestycji zwiększających zakres wykorzystania ogólnodostępnego dachu. Rozbudowany został tu plac zabaw dla najmłodszych, odświeżono strefę komfortu, nową odsłonę zyskało również kino letnie, które wyposażono w siedziska typu bean bag (wygodne fotele workowe), wykładzinę ze sztucznej trawy oraz oryginalną roślinność. Co więcej, na dachu VIVO! pojawił się tzw. „outdoor fitness” z częścią dedykowaną fanom crossfitu. Natomiast w dniu 29 listopada zostały oddane do użytku ruchome schody łączące centrum z poziomu +1 z tarasem widokowym. Jest to ostatni z zapowiadanych wiosną projektów, kończący tym samym kolejny etap zmian w centrum handlowym.
– Oferujemy konsumentom coś więcej niż zakupy. Mając na uwadze ich zmieniające się potrzeby nieprzerwanie rozbudowujemy funkcję rozrywkowo-rekreacyjną centrum handlowego, umacniając tym samym swoją pozycję. Dzięki podjętym działaniom staliśmy się interesującym miejscem spotkań i różnorodnych form spędzania czasu wolnego. Maksymalne wykorzystanie potencjału dachu, który wyróżnia nasz obiekt na rynku lokalnym, daje nam także dodatkową przewagę konkurencyjną. Stąd szereg inwestycji, zwiększających popularność miejsca i zachęcających lublinian do odwiedzenia tego unikalnego na regionalnej mapie punktu. Spójne przedsięwzięcia zaowocowały wzrostem footfallu, co utwierdza nas w przekonaniu, że realizowana strategia sprawdza się – mówi Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ.