Z życia spółek

Nowa linia kreatywna w nieruchomości inwestycyjnej Galeria Jurajska

fot. Galeria Jurajska
Nowa linia kreatywna w nieruchomości inwestycyjnej Galeria Jurajska.

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie. Nieruchomość inwestycyjna stawia na rewolucję w komunikacji wizualnej z klientem. Wszystko za sprawą nowej, oryginalnej linii kreatywnej autorstwa agencji marketingowej Golden Rocket, która zaprezentowana została wraz ze startem sezonów: świątecznego i zimowych wyprzedaży. W jej formie przekazu, co zaskakujące, obiekt odchodzi od typowych dla siebie mocnych modowych i magazynowych kreacji, stawia natomiast na nowoczesne, kolażowe layouty, które kipią od emocji, pozytywnej energii, ale także od nietuzinkowych postaci.

– Bez wątpienia to jedna z najodważniejszych i najoryginalniejszych linii kreatywnych Jurajskiej, którą nie tylko podkreślamy unikalny charakter naszej galerii, ale także – co istotne dla naszej komunikacji z klientem – odzwierciedlamy klimat i ducha obiektu – mówi Violetta Dziubin-Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej.