CityFit jest nową marką na polskim rynku, która zamierza wprowadzić innowacyjną koncepcję fitness. Kluby CityFit maja być wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt do ćwiczeń, przy założeniu, że cena członkostwa będzie znacznie niższa niż średnia rynkowa. Kluby mają być otwarte 24 h na dobę 7 dni w tygodniu.
Na pierwsze lokalizacje wybrane zostały Rzeszów, Wałbrzych i Warszawa. Plany firmy obejmują ekspansję w całym kraju i docelowo firma chce otworzyć 50 takich obiektów. Na ten cel spółka chce przeznaczyć 100 mln złotych. Jak mówi Nicholas Moses, dyrektor zarządzający CityFit: „na polskim rynku nieruchomości komercyjnych standardem staje się wyposażenie obiektów w wysokiej klasy fitness kluby. Zdarza się, że dla niektórych najemców jest to wręcz wymogiem. Chcemy wypełnić tworzącą się lukę”.
Celem CityFit założonego przez brytyjski fundusz private equit jest rozwijanie na polskim rynku pierwszej sieci fitness klubów o niskich opłatach, bez podpisywania stałych kontraktów, oferując w zamian najnowocześniejsze wyposażenie.