14 października salon OCHNIK w Galerii Wisła zaprezentował się w nowej odsłonie. Marka zmieniła lokalizację. Dzięki temu udało się zwiększyć powierzchnię sprzedaży ponad dwukrotnie.
„Obecnie salon OCHNIK posiada powierzchnię prawie 160 m2 i znajduje się na parterze, m.in. w sąsiedztwie salonów MOHITO i MONNARI. Zyskał nowy wystrój, dzięki któremu jeszcze bardziej zwiększył się komfort robienia zakupów.” – informuje Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła.
Firma OCHNIK jest największym producentem odzieży skórzanej w Polsce.
Otwarta w listopadzie 2008 Galeria Wisła jest pierwszym nowoczesnym centrum handlowo – rozrywkowym regionu płockiego. Klienci galerii mogą wybierać z oferty ponad 120 sklepów i punktów usługowych mieszczących się na 4 kondygnacjach. Powierzchnia całkowita to 54 000 m² z czego powierzchnia handlowa to blisko 23 000 m². Galeria posiada również 540 miejsc parkingowych. W Galerii Wisła znajdują się między innymi: Piotr i Paweł, Helios, Arturo Bowling & Restaurant, C&A, Reserved, Intersport, RTV Euro AGD, Douglas, Diverse, Prima Moda, Smyk, Matras, New Yorker. Galerią Wisła zarządza CREAM.