Centrum handlowo-rozrywkowe Nowa Stacja po roku działalności może się pochwalić ok. 20% wzrostem odwiedzalności grudzień 2018 vs. grudzień 2019. Klienci cenią dogodną lokalizację obiektu, przyjazne wnętrze z dobrze zaplanowanymi ciągami komunikacyjnymi i ciekawą ofertę handlową, w której każdy znajdzie coś dla siebie. Dużym atutem Nowej Stacji jest rozbudowana część rozrywkowa z nowoczesnym Multikinem, Salą Zabaw Fikołki i klubem fitness Zdrofit oraz liczne atrakcje organizowane w Nowej Stacji, m.in. miejskie lodowisko usytuowane na dachu galerii.
Styczeń to dobry moment na podsumowanie mijającego roku. W tym okresie centrum handlowo-rozrywkowe Nowa Stacja, które zostało otwarte w listopadzie 2018 roku, na dobre wpisało się w krajobraz południowo- zachodniego regionu Warszawy.
Położone w sercu Pruszkowa, niedaleko dworca PKP i nowych osiedli mieszkaniowych, jest nie tylko miejscem, gdzie wygodnie można zrobić zakupy i załatwić wiele spraw, ale pełni też rolę centrum kulturalno-rozrywkowego. Swoje przestrzenie udostępnia lokalnym artystom i animatorom kultury. Są tu organizowane wystawy, pokazy, koncerty i różnego typu warsztaty.
Wstęp na wydarzenia kulturalne i rekreacyjne w Nowej Stacji jest bezpłatny, aby jak najwięcej osób mogło w nich uczestniczyć.
„Od samego początku mamy jasno określoną strategię rozwoju. Chcemy by Nowa Stacja była miejscem, które przyciąga i integruje mieszkańców całego catchment area. Jesteśmy otwarci na wszystkich, dlatego konstruując ofertę handlową zadbaliśmy o jej różnorodność i kompleksowość. Stale też rozwijamy nasz sektor usług.“ – mówi Maciej Krzewiński, COO firmy ECC Real Estate, dewelopera Nowej Stacji – „A że nie samymi zakupami człowiek żyje, duży nacisk kładziemy na rozrywkę, kulturę i organizację różnych ciekawych wydarzeń dla lokalnej społeczności. Nasze starania są doceniane przez klientów, o czym świadczy ok. 20% wzrost odwiedzalności centrum grudzień 2018 vs. grudzień 2019. Wzrost, który tym bardziej cieszy, gdy uświadomimy sobie, że grudzień 2018 roku był praktycznie pierwszym miesiącem działania Nowej Stacji, więc wtedy odwiedzalność była podwyższona przez efekt nowości.”