rynek nieruchomości na wynajem

Nowe marki powiększyły portfolio najemców Portu Łódź

mall galeria
Portfolio najemców łódzkiego centrum handlowego powiększyło się o sklepy HalfPrice oraz gattaia&VANILLA.

Port Łódź należy do INGKA Centres. HalfPrice zajął w Porcie Łódź powierzchnię niemal 2 200 metrów kw. Natomiast marka z modą włoską gattaia&VANILLA wprowadziła się do lokalu o powierzchni ponad 73 metrów kw. Nowe sklepy zlokalizowane są w pobliżu salonów CCC, Deichamnn, Wojas.

 

Na pokładzie Portu Łódź powitaliśmy dwóch nowych najemców. To marki, które bardzo dobrze ilustrują to, czym kierujemy się dobierając nasz tenant – mix. Do współpracy zapraszamy zarówno duże światowe sklepy sieciowe, jak również mniejszych lokalnych przedsiębiorców, którzy mają okazję zaprezentować w naszym Centrum swoją ofertę. Zarówno HalfPrice, jak i gattaia&VANILLA uzupełnią naszą szeroką ofertę modową, która niewątpliwie jest znakiem rozpoznawczym Portu Łódź – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu w Porcie Łódź.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora