Do grona najemców powstającego w sercu Dolnego Śląska centrum handlowego Wroclavia dołączyli nowi najemcy: Uterqüe z grupy Inditex, z modą damską – który będzie pierwszym sklepem tej marki we Wrocławiu i drugim w Polsce, oferta obuwia sportowego – Run Colors (również po raz pierwszy w stolicy Dolnego Śląska) oraz Goldi – ukraińska sieć sklepów odzieżowych, która we Wroclavii otworzy pierwszy sklep w naszym kraju.
We Wroclavii znajdą się sklepy marek nieobecnych dotąd w mieście, takich jak: Forever 21, Steve Madden, Lacoste, Loft37, Estée Lauder, Okaidi, U.S. Polo Assn., czy Petit Bateau. Odwiedzający centrum klienci będą mogli skorzystać z oferty innych sklepów znajdujących się w portfolio grupy Inditex (Zara, Zara Home, Pull & Bear, Bershka, Oysho, Massimo Dutti oraz Stadivarius, który na ok. 700 m² przedstawi swój najnowszy koncept zawierający dział mody męskiej), a także grupy LPP (Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay) oraz H&M, New Look, Peek & Cloppenburg, Guess i wielu innych. Na odwiedzających Wroclavię czekać będzie również unikalna oferta gastronomiczno-rozrywkowa: ok. 30 wrocławskich i sieciowych kawiarni oraz restauracji, kino Cinema City, z salami VIP i pierwszą we Wrocławiu salą z technologią IMAX, klub fitness CityFit oraz sala zabaw Fikołki.