Po przebudowie ETC Swarzędz do grona najemców centrum handlowego dołączają nowe sklepy. 21 października otwarty został salon Pepco, który zajął powierzchnię niemal 455 mkw. Już 9 listopada swoją działalność rozpocznie też długo wyczekiwany salon polskiej modowej marki Reserved o pow. 1667 mkw. W drugiej połowie miesiąca w ETC Swarzędz pojawią się także modowe marki Vistula i Lambert (115 mkw.), Wólczanka (35 mkw.) oraz sklep odzieżowy Medicine (260 mkw.).
W następnej kolejności swoją działalność rozpoczną również najemcy gastronomiczni: Restauracja Olimp, która otworzy swój lokal w strefie gastronomicznej, a także włoska restauracja Don Lucci w zupełnie nowej odsłonie z ogródkiem.
Nowe, zmodernizowane ETC Swarzędz funkcjonuje już od przeszło miesiąca. Od 7 października klienci mogą korzystać z bogatej oferty zarówno sieciowych znanych marek, takich jak Intermarché, Diverse, KiK, Martes Sport, Deichmann, Swiss, CCC, Rossmann, Drogeria Natura, Empik, Top Secret, Yes, Smyk, 5-10-15 czy RTV Euro AGD, jak również tej proponowanej przez lokalnych najemców: Piekarni Mine Wine, Kids OK, Prestige Obuwie, Biuro Podróży Jamajka, klubu fitness Be Active, Sali zabaw Kulkids czy kwiaciarni Florist.
ETC Swarzędz to jedno z najstarszych centrów handlowych w Wielkopolsce. Po modernizacji zajmuje 20 tys. mkw., na której mieści się 80 lokali handlowo-usługowych.
Komercjalizację obiektu prowadzi grupa BOIG. Inwestorami i właścicielami projektu są Grupa Capital Park oraz Akron Group.