W centrum handlowym Atrium Promenada powstało siedem pop-up storów. Są wśród nich sklepy znanych międzynarodowych marek, jak i polskich projektantów.
Multibrandowe butiki otworzyli: GAVEL WARSAW, Super Story i Slowfashion. Swój nowy koncept sprzedażowy uruchomił także Lorens & Wiktor. Z myślą o najmłodszych wystartowały pop-upy odzieżowe (Royal Kids, BETITO) oraz z zabawkami (Imaginarium). W planach Atrium są już kolejne otwarcia sklepów w tej formule.
Pop-up story to odpowiedź na zmieniające się potrzeby zarówno najemców, którzy chcą podnieść zaangażowanie klientów w markę i jeszcze bardziej otworzyć się na bezpośrednią relację z nimi, jak też klientów, którzy coraz częściej sięgają po niszowe produkty, poszukują asortymentu, który jest niepowtarzalny, a tym samym podkreśla ich indywidualizm i zapewnia wyjątkowe doświadczenia zakupowe.
Od października 2016 klienci centrum handlowego Atrium Promenada mogą już korzystać z nowej części obiektu, otwartej w ramach II fazy rozbudowy. Powiększyła ona centrum o 4200 mkw.