rynek nieruchomości na wynajem

Nowi najemcy w centrum handlowym Pasaż Grunwaldzki

QUI Sales Center Pasaż GrunwaldzkiCentrum handlowe Pasaż Grunwaldzki zyskało nowych najemców.  Część obecnych sklepów zmieniła lokalizacje i wystrój lokali handlowych

Wśród marek, które w ostatnim czasie dołączyły do wrocławskiego centrum jest m.in. Carto Store, sklep papierniczy z bogatą ofertą artykułów biurowo-szkolnych.  Salon w Pasażu Grunwaldzkim to druga lokalizacja tej marki. Sklep o powierzchni 320 m.kw. znajduje się na poziomie „1”. Nowością jest także marka Qui Sales Center. Salon z odzieżą, obuwiem i dodatkami dla kobiet powstał na poziomie „1” (137 m.kw.).

Zwiększyła się także liczba lokali usługowych za sprawą salonu optycznego SunLoox. Sieć oferuje wysokiej jakości szkła korekcyjne, doradztwo specjalistów i szeroki wybór okularów słonecznych oraz opraw.

Część marek obecnych w Pasażu Grunwaldzkim zmieniła swoje lokalizacje i wystrój, jak np.: sklep komputerowy x-kom (poziom „2”), Gino Rossi i Mohito (poziom „1”), Bytom (poziom „0)” czy Conhpol (poziom „1”) – salon z obuwiem polskiego producenta.

 


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora