rynek nieruchomości na wynajem

Nowi najemcy w HOMEPARK Janki – parku handlowym należącym do portfolio Funduszu Pradera European Retail Parks

Janki 07

Park Handlowy HOMEPARK JANKI, którego właścicielem jest Fundusz Pradera European Retail Parks, powiększył grono najemców! Zostały otwarte dwa nowe salony – Bike Moto oraz DEKO Meble. Poszerzona została również oferta gastronomiczna.
Park Handlowy Homepark Janki na 26,364 mkw. powierzchni najmu skupia 45 sklepów, oferujących materiały do budowania, wykańczania i urządzania wnętrz, a także meble, artykuły gospodarstwa domowego, elektronikę, kosmetyki, żywność i całą gamę najróżniejszych usług. Szeroka oraz kompleksowa oferta sprawia, że miejsce od lat jest jedną z najpopularniejszych destynacji handlowych w Warszawie.

Oferta parku handlowego stale poszerza się zarówno o nowe segmenty, jak również o sklepy z zakresu wyposażenia wnętrz. Do grona najemców wraz z początkiem lutego dołączyli:
Bike Moto – to nowy koncept największych w Polsce salonów rowerowo-motoryzacyjnych, oferujący szeroki asortyment rowerów i motocykli, hulajnóg, a także sprzętu fitness, akcesoriów i części zamiennych oraz odzieży sportowej. Sklepy tej sieci wyróżnia duża powierzchnia, ułatwiająca testowanie sprzętu, nowoczesny design oraz profesjonalna obsługa, połączona z doradztwem. Salon Bike Moto w Homepark Janki jest największą tego typu placówką na Mazowszu. Powierzchnia najmu wynosi: 1,715 mkw.
DEKO Meble to polska sieć sklepów meblowych, powstała w Katowicach w 2007 r. Sklepy oferują przede wszystkim meble wypoczynkowe ze skóry. W ofercie dostępne są również meble dębowe, ławy, komody, witryny, sypialnie oraz zestawy do jadalni. Bogaty asortyment pozwala na dobranie mebli do charakterystyki i klimatu każdego wnętrza. Meble zachowują równowagę między tradycyjnym rzemiosłem tapicerskim, a produkcją seryjną, charakteryzując się wysoką jakością przy zachowaniu atrakcyjnej ceny. Salon DEKO Meble zajmuje powierzchnię 148 mkw.
„Pilnie śledzimy potrzeby naszych klientów, starannie dobierając i uatrakcyjniając mix najemców. Homepark Janki przyciąga całe rodziny oraz grupę tzw. młodych, aktywnych, poszukających niecodziennych rozwiązań do swoich wnętrz. Naszą ideą jest więc zaproponowanie nie tylko szerokiej oferty meblowej i wnętrzarskiej, którą stale powiększamy, ale również stawiamy na sklepy, które odpowiadają na potrzeby zmieniającego się stylu życia naszych klientów. Tak zdywersyfikowany dobór najemców pozytywnie wpływa na atrakcyjność oferty, a co za tym idzie – popularność Homepark Janki.” – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.

Kierując się popularnymi trendami kulinarnymi w Homepark Janki uruchomiono też dwa nowe punkty gastronomiczne, operujące w tej chwili tylko w formule „na wynos”: Ramen Duck Truck – food truck ze znakomitym japońskim ramenem, bułeczkami bao i kimchi oraz Bafra Kebab – punkt marki należącej do największej sieci street food w Polsce. Serwowany kebab wyróżnia wysoka jakość oraz lokalne pochodzenie składników.
Sieć HOMEPARK należy do funduszu Pradera European Retail Parks. Parki handlowe HOMEPARK są zarządzane przez BNP Paribas Real Estate Poland.

mat.pras.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora