Do oferty należącego do EPP Pasażu Grunwaldzkiego we Wrocławiu dołączyły dwie nowe marki: drogeria Hebe (218 mkw.) i salon DlaSpania (206 mkw.). Ponadto sklep Levi’s otworzył się w nowej odsłonie i większej lokalizacji (140 mkw.).
W dostępnej teraz we wrocławskim centrum nowej drogerii Hebe, zlokalizowanej na poziomie -1 Pasażu Grunwaldzkiego, na klientów czeka wyselekcjonowany asortyment produktów dla zdrowia i urody, w tym duży wybór kosmetyków profesjonalnych.
Drugi nowy najemca – zlokalizowany na poziomie +1 salon DlaSpania – zapewnia możliwość indywidualnego doboru materacy, łóżek, poduszek i kołder z pomocą profesjonalnych konsultantów.
Zaaranżowany w odświeżonym koncepcie salon marki Levi’s w nowej lokalizacji na poziomie +1 centrum handlowego, to z kolei nie lada gratka dla wszystkich fanów tej kultowej dżinsowej marki.
– Dążymy do tego, aby Pasaż Grunwaldzki wyróżniał się na lokalnym rynku, stale podnosząc atrakcyjność i różnorodność tenant-mixu. Dzięki temu oferta centrum jest maksymalnie komplementarna i jak najlepiej odpowiada na potrzeby szerokiej grupy klientów. Widzimy, że szczególnie doceniają oni bogaty wybór marek z segmentu beauty, który obok Hebe – jednego z najbardziej popularnych sklepów z kosmetykami – tworzą teraz wszystkie największe sieci drogerii i perfumerii, czyli Sephora, Rossmann, Douglas, Natura, Super-Pharm, Notino czy Kontigo – mówi Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.
Zlokalizowany w samym sercu Wrocławia Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Kompleksową ofertę centrum tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym parkingu z możliwością dokonywania mobilnych płatności za pomocą nowoczesnej aplikacji Admyt.
mat.pras.