W centrach handlowych zarządzanych przez Ceetrus Polska został otwarty dziewiąty salon marki PEPCO. Od dzisiaj klienci Centrum Handlowego Auchan Bielany mogą korzystać z bogatej oferty odzieży dla całej rodziny i artykułów do domu w atrakcyjnych cenach.
Salon PEPCO w Centrum Handlowym Auchan Bielany o powierzchni 525 mkw. zajął przestrzeń powstałą w wyniku połączenia pięciu mniejszych lokali. Sklep PEPCO należy do europejskiej sieci dyskontów firmy, która powstała w Polsce ponad dwadzieścia lat temu. W salonie otwartym w Centrum Handlowym Auchan Bielany 6 sierpnia klienci mogą wybierać spośród bogatego asortymentu odzieży damskiej, męskiej, dziecięcej i młodzieżowej, a także modnych dodatków oraz zabawek. W ofercie sklepu znajdują się również tekstylia, zastawa stołowa, akcesoria do kuchni i łazienki oraz artykuły dekoracyjne czy ułatwiające przechowywanie.
Nowy salon PEPCO powiększy ofertę handlową Centrum Handlowego Auchan Bielany, w którym znajduje się ponad 70 sklepów z modą, obuwiem i dodatkami, księgarnie, liczne punkty usługowe, a także hipermarket Auchan, sklep Media Markt, Toys’R’Us, Leroy Merlin, Decathlon oraz salon Agata.
– Cieszy nas, że PEPCO dołączył do najemców naszej galerii handlowej. Nowy salon tej popularnej marki wzbogaci naszą ofertę handlową w wielu kategoriach–od odzieży, przez produkty dla dzieci do artykułów wyposażenia wnętrz. Na ponad połowie tysiąca metrów kwadratowych przestrzeni każdy znajdzie coś interesującego dla siebie lub upominek dla bliskich – mówi Karina Slawik-Koźlik, property manager w Centrum Handlowym Auchan Bielany.
Marka PEPCO jest obecna dziewięciu Centrach Handlowych Auchan – w Gdańsku, Białymstoku, Płocku, Poczesnej, Bydgoszczy, Rumi, Kołbaskowie, Gliwicach oraz w Bielanach Wrocławskich. Za komercjalizację tych obiektów odpowiada Ceetrus Polska.
mat.pras.