Już za tydzień startuje nowa telefonia komórkowa – MTV Mobile. Według prognoz w ciągu roku ma zdobyć aż pół miliona klientów. Co ważne jest to wspólny projekt Viacom International Media Networks i Polskiej Telefonii Cyfrowej SA, operatora T-Mobile. Oferta będzie skierowana głównie do ludzi młodych: uczniów i studentów – nie będzie abonamentu a jedynie dostępna na kartę oraz mix. Kuszące ma okazać się, że po każdym doładowaniu przez wskazaną liczbę dni będą nielimitowane SMSy oraz będzie można oglądać pozycje z ramówki MTV Polska. Wczoraj odbyła się konferencja prasowa na której Izabella Wiley, dyrektor generalna Viacom International Media Networks w Polsce, mówiła: „Szukaliśmy partnera, który ma zaplecze technologiczne i rozbudowaną sieć sprzedaży” z kolei Miroslav Rakowski, prezes PTC dodał: „Brakowało nam marki sfokusowanej na młodych ludzi”. Już teraz oferta MTV Mobile dostępna jest w Belgii, Francji, Holandii, Niemczech, Szwajcarii i we Włoszech. A łączna ilość klientów wynosi 2,5 mln.
Źródło: na podstawie Biznes Onet