Koneser, centrum kulturalno-rozrywkowe na warszawskiej Pradze, zapowiada aktywności na kolejny sezon. Ogólnodostępny Plac Konesera zaoferuje większe ogródki restauracyjne i nową aranżację trenów zielonych. To wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy preferują obecnie spędzanie czasu w przyjaznej i otwartej przestrzeni.
Centrum Praskie Koneser powiększa na Placu Konesera ogródki restauracyjne, które już niebawem będą miały powierzchnię aż 800 m2, mogącą bezpiecznie pomieścić nawet 500 osób. Odmieniona przestrzeń zostanie zagospodarowana zielenią. Nowa odsłona centralnego miejsca kompleksu to uzupełnienie pięciohektarowej powierzchni o rozwiązania pozwalające spędzać czas na świeżym powietrzu jeszcze większej liczbie osób. – Centrum Praskie Koneser to niewątpliwie kulturalno-rozrywkowe centrum Warszawy. Skorzystanie z doskonałych kawiarni i restauracji, kultury i usług to dla konsumentów, po okresie kwarantanny, niezwykle cenne elementy. Co jednak ważne, ludzie wolą przebywać w miejscach otwartych, takich jak m.in. Plac Konesera. Dlatego sprawiamy, aby nasza dostępna dla wszystkich przestrzeń była jeszcze bardziej zielona, przyjazna i radosna. – zaznacza Monika Piwońska Dyrektor Komercyjny Centrum Praskiego Koneser. Nowe, przestronne ogródki restauracyjne pozwolą na swobodniejsze spędzanie czasu. Z kolei otwarta przestrzeń Placu Konesera sprawia, że do restauracji wchodzi się z pominięciem zamkniętych, pośrednich pomieszczeń. Dla gości dostępne są również parkingi samochodowe i rowerowe, które ułatwiają korzystanie z transportu indywidualnego.
Działania Centrum Praskiego Koneser wpisują się w trend spędzania czasu na świeżym powietrzu. Jak bowiem ocenia Maciej Kłos, Dyrektor Naczelny International Business Advisors, firmy doradczej obsługującej rynek HoReCa, miejsca, które dysponują jedynie zamkniętymi powierzchniami muszą liczyć się ze zwiększonymi obawami klientów. – Otwarte lokalizacje przyciągają uwagę konsumentów w okresie wiosenno-letnim, a w tym sezonie będą one szczególnie oblegane, przede wszystkim ze względów epidemiologicznych. Dlatego branża handlowa i gastronomiczna musi się nie tylko dostosować do nowych realiów związanych z reżimem sanitarnym, ale także odpowiednio zagospodarować przestrzeń na zewnątrz. Większą popularnością będą się cieszyły miejsca, w których ludzie czują się bezpieczniej, takie jak przyuliczne sklepy i place miejskie – zaznacza Maciej Kłos.