Z życia spółek

Nowy wizerunek Designer Outlet Warszawa, Gdańsk i Sosnowiec

heidi-sandstrom-466619-unsplash
PRÔM Peakside ROS Outlet Management zrealizował nową sesję zdjęciową dla swoich centrów z udziałem londyńskiego fotografa John-Paul Pietrus i modeli znanych ze współpracy z największymi na świecie domami mody.

Moda, humor i pozytywna energia to hasła przewodnie nadchodzących kampanii reklamowych przygotowanych dla Designer Outlet w Piasecznie pod Warszawą, Gdańsku i Sosnowcu. Na ich potrzeby zarządca centrów zdecydował się na wykonanie własnych fotografii, które w pełni oddają klimat i charakter modowych zakupów.

– Zależało nam przede wszystkim na stworzeniu własnej koncepcji, tak aby zdjęcia ukazywały to, co dla nas najważniejsze – modę i zakupy, prezentowane w sposób radosny, pełen energii i dynamiczny. Chcemy przekazać, że zakupy w centrach Designer Outlet odbywają się w pozytywnej atmosferze. Stworzyliśmy wspólnie wyjątkowy, pełen ekspresji projekt i jesteśmy pewni, że przypadnie on do gustu zarówno klientom, jak i najemcom – mówi Thomas Reichenauer, Managing Director i współzałożyciel PRÔM.

Pierwsza kampania reklamowa, w której będzie można zobaczyć efekty sesji zdjęciowej, rusza jesienią tego roku. Dla podkreślenia indywidualnego charakteru zdjęć oraz uzupełnienia przekazu, do fotografii zostaną dołączone ilustracje w postaci szkiców, m.in. centrów Designer Outlet. Taki zabieg dodatkowo wzbogaci założony storytelling kampanii, a także sprawi, że zdjęcia nabiorą wyjątkowej atmosfery.