Na klientów powstającej w sercu Dolnego Śląska Wroclavii już od października 2017 r. czekać będzie bogata oferta handlowa dostępna w około 200 sklepach. W obiekcie wynajęto już ponad 80% powierzchni handlowej. Kolejny najemca – wywodząca się z Francji sieć z odzieżą dla dzieci Okaidi – we Wroclavii otworzy swój pierwszy wrocławski sklep.
Sieć Okaidi powstała w 1996 roku we Francji, gdzie działa obecnie ponad 400 sklepów. Przeszło 700 kolejnych funkcjonuje w ponad 60 krajach, m.in.: we Włoszech, w Hiszpanii, Niemczech, Belgii, Holandii, krajach Środkowego Wschodu, Chinach, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
We Wroclavii znajdą się sklepy marek nieobecnych dotąd w mieście, takich jak Forever 21, Steve Madden, Lacoste, Loft37 i Estée Lauder. Odwiedzający ją klienci będą mogli skorzystać z oferty największych grup odzieżowych: Inditex (Zara, Zara Home, Pull & Bear, Bershka, Oysho, Massimo Dutti oraz Stadivarius, który na około 700 m² przedstawi swój najnowszy koncept zawierający dział mody męskiej) oraz LPP (Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay), a także H&M, New Look, Peek & Cloppenburg, Guess i wielu innych.
Ofertę restauracyjno-rozrywkową dopełni 20-salowe kino Cinema City, z salami VIP i pierwszym we Wrocławiu IMAX.