Działająca w branży retail agencja Open Media znalazła się w czołówce najlepiej ocenianych agencji public relations w Polsce. W niezależnym badaniu Kantar Media satysfakcję z usług agencji oceniali sami klienci. Open Media została najlepiej ocenioną agencją pod względem działań policy i public affairs i stanęła na podium w aż 10 kategoriach.
W opublikowanym przez MMP „Raporcie Agencji PR 2019” uwzględniono wszystkie agencje, które zdecydowały się poddać ocenie klientów i osiągnęły próbę minimalną. Na tym tle Open Media wypadła zdecydowanie najlepiej. Opinię na temat pracy z krakowską agencją wyraziło najwięcej respondentów w całym badaniu, a próba nierzadko była nawet kilkukrotnie wyższa niż u konkurencji.
Open Media okazała się najlepiej ocenianą agencją w Polsce pod względem działań policy i public affairs. Bardzo wysokie drugie miejsce zajęła w 5 kategoriach, m.in. za standard obsługi klienta, rozumienie biznesu, kategorii produktowej i sytuacji rynkowej, w której działa klient, a także sprawne reagowania na możliwe zagrożenia i sytuacje kryzysowe. Trzecie miejsce wśród polskich agencji przypadło Open Media w obszarach media relations, issue management, zarządzania kryzysem i przestrzegania etyki zawodowej.
– Poddanie się weryfikacji swoich klientów nie jest łatwą decyzją. Nie dziwię się więc, że nie wszystkie agencje zechciały wystawić się na takie ryzyko. Tym bardziej cieszy nas nie tylko wielokrotne podium, ale i fakt, że oceniła nas największa liczba respondentów – mówi Ewa Nowak, CEO Open Media. -Badanie dobitnie pokazało też, że klienci bardzo cenią sobie indywidualne podejście i poczucie „zaopiekowania”, uważne pochylenie się nad każdą sytuacją, produktem, usługą, otoczeniem marketingowym. Mają poczucie, że nasze rekomendacje i wdrażane działania są nie tylko poparte wiedzą i długoletnim doświadczeniem, ale są też najlepsze z możliwych, skrojone na miarę. Na tym polu niewielkie, ale fullserwisowe agencje mają często przewagę nad sieciówkami – dodaje Ewa Nowak.
Badanie „Agencje PR” zostało zrealizowane przez̨ firmę Kantar Polska dla magazynu „Media Marketing Polska” metodą wywiadów telefonicznych.