PRÔM, spółka joint venture Peakside Capital oraz ROS Retail Outlet Shopping zdecydowała się na ujednolicenie nazewnictwa firmy. Marka ROS Retail Outlet Shopping jest znana sieciom handlowym i inwestorom aktywnym na europejskim rynku outletowym. Od teraz pod tą samą marką firma będzie występować na rynku polskim, jako zarządca centrów outletowych Designer Outlet Warszawa, Gdańsk i Sosnowiec, a także nowego projektu Fashion Outlet Kraków.
– Jest to ważny krok w naszej strategii, która zakłada jeszcze większy rozwój polskich centrów zarządzanych przez ROS. Dzięki niemu będziemy w stanie ugruntować naszą pozycję na rynku europejskim, jednocześnie pozyskując nowych partnerów biznesowych i klientów. Coraz lepsze wyniki finansowe Designer Outlet Warszawa, Gdańsk i Sosnowiec pokazują, że idziemy w dobrym kierunku – powiedział Thomas Reichenauer, współzałożyciel i Managing Director ROS Retail Outlet Shopping.
Centra outletowe Designer Outlet obecne są w Polsce w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium.
Wszystkie centra z portfolio ROS Retail Outlet Shopping będą promowane na targach MAPIC w Cannes od 13 do 15 listopada 2019.
– Rozbudowy Designer Outlet Warszawa i Gdańsk realizowane są zgodnie z założeniami. Jako ROS Retail Outlet Shopping, wiodący operator centrów outletowych w Europie, wprowadzimy na polski rynek kolejne znane i lubiane przez klientów marki. Cieszymy się, że możemy realizować tę strategię również przy okazji powstawania Fashion Outlet Kraków – jesteśmy bardzo zadowoleni z zainteresowania potencjalnych najemców tą lokalizacją – mówi Stefan Aumann, Managing Director Peakside Capital, partnera spółki joint venture.