Panattoni realizuje kolejną inwestycję dla giganta odzieżowego e-commerce’u.
SHEIN już w bieżącym kwartale rozpocznie operacje na powierzchni blisko 55 000 m kw. w nieruchomości komercyjnej Panattoni Park Wrocław South Hub. Na terenie nowego obiektu firma zatrudni ponad 2000 osób. Inwestycja pozwoli obsłużyć znaczną część europejskich rynków. Deweloper wynajął już połowę z planowanych 250 000 m kw. w ramach dolnośląskiego kompleksu.
– „Według prognoz wartość e-commerce dla branży fashion w Europie ma wzrosnąć z ok. 250 milardów dolarów w 2022 roku do blisko 400 miliardów w 2025. Błyskawiczny rozwój tego rynku, a także chęć zabezpieczenia łańcucha dostaw napędzają zjawisko nearshoringu, czyli przenoszenia działalności przez firmy azjatyckie bliżej odbiorcy końcowego, na czym szczególnie zyskuje Polska. Panattoni dzięki ogromnemu doświadczeniu w obsłudze dziesiątek branż jest gotowe, aby zaproponować globalnym markom z dalekiego wschodu najwyższy standard obiektów, strategiczne lokalizacje i szereg rozwiązań z zakresu energooszczędności czy ekologii. Firma SHEIN zyska doskonałą platformę zarówno do realizacji procesów e-commerce, jak i realizacji celów ESG” – mówi Damian Kowalczyk, Development Director w Panattoni.