Park Handlowy MARYWILSKA 44 na warszawskiej Białołęce został otwarty pod koniec listopada 2017 roku. Teraz centrum świętuje rok obecności na rynku.
Park Handlowy MARYWILSKA 44 to nowoczesna, jednokondygnacyjna
i wielofunkcyjna przestrzeń handlowo-rozrywkowa, oferująca przede wszystkim asortyment z sektora „dom i ogród”. Park został skomercjalizowany w ponad 98 proc.
„Za nami bardzo aktywny rok, który obfitował w wiele znaczących dla nas sukcesów. Po pierwsze jesteśmy bardzo dumni z przebiegu procesu komercjalizacji Parku Handlowego MARYWILSKA 44, który bliski jest 100 proc. W ofercie pozostał nam ostatni lokal o powierzchni 132 mkw. Po drugie udało nam się uzyskać taki dobór najemców, który pozwala naszym klientom kompleksowo wyposażyć dom i ogród – i taka strategia towarzyszyła nam od samego początku powstawania obiektu. Po trzecie możemy pochwalić się sukcesywnie rosnącą odwiedzalnością” – mówi Małgorzata Konarska, prezes MARYWILSKA sp. z o.o.
W ramach promocji Parku Handlowego MARYWILSKA 44 wśród potencjalnych klientów oraz specjalistów zajmujących się projektowaniem i aranżacją wnętrz, odbyła się I edycja MARYWILSKA 44 DESIGN ACADEMY. Było to spotkanie inaugurujące cykl dyskusji wokół tematów z zakresu dekoracji wnętrz.