Inwestycje publiczne

Park Handlowy Matarnia wprowadził aplikację goodie

Park Handlowy Matarnia
Park Handlowy Matarnia jako pierwsze centrum w Trójmieście, wprowadził dla swoich klientów program lojalnościowy na bazie darmowej aplikacji goodie.

Od tego momentu osoby korzystające z mobilnej aplikacji mają możliwość założenia wirtualnej karty stałego klienta „Witamy promocje”, dzięki której będą na bieżąco z obowiązującymi promocjami i zniżkami.

Aplikacja to nasz nowy kanał komunikacji z klientami centrum. Wirtualna karta lojalnościowa, którą już teraz mogą założyć, jest nowoczesnym i bezpłatnym sposobem na jeszcze przyjemniejsze zakupy. Teraz klientom PH Matarnia nie umknie żadna promocja w sklepach biorących udział w projekcie” – mówi Katarzyna Kaczmarek Marketing Manager PH Matarnia. J

Udostępniając kartę stałego klienta, w ramach współpracy z konkretnymi najemcami, centrum oferuje jeszcze więcej promocji, z których skorzystać mogą jedynie posiadacze Karty Stałego Klienta PH Matarnia.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora