Z życia spółek

Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu podsumowuje udany 2019 rok

default

Dla wrocławskiego Pasażu Grunwaldzkiego 2019 r. był okresem dużych zmian i licznych sukcesów. W maju została otwarta FOODSTACJA – pierwszy we Wrocławiu food hall, dla którego inspiracją było miasto i jego kultowe miejsca. W należącym do EPP centrum handlowym pojawiło się też 9 nowych marek, 16 najemców zdecydowało się unowocześnić swoje salony, a 20 przedłużyło umowy najmu.

– W ubiegłorocznej strategii skupialiśmy się na przemodelowaniu myślenia o Pasażu Grunwaldzkim, zgodnie z hasłem „jesteśmy zawsze po drodze” oraz poprzez wprowadzenie szeregu zmian architektonicznych i funkcjonalnych. Klienci doceniają zróżnicowaną ofertę handlową, usługową oraz rozrywkową naszego centrum, które staje się, poza domem i pracą, „trzecim miejscem”, w którym możemy poczuć się swobodnie i spędzać czas zgodnie z naszymi indywidualnymi upodobaniami. Po ogromnym sukcesie nowej strefy gastronomicznej – FOODSTACJI, w której wzrost obrotów najemców w okresie czerwiec-grudzień 2019 roku wyniósł około 15%  przed nami kolejne etapy modernizacji centrum. Bardzo ważny pozostaje dla nas bezpośredni dialog z lokalną społecznością oraz działania odpowiadające na jej potrzeby – mówi Paulina Stach, dyrektor Pasażu Grunwaldzkiego.

– We Wrocławiu mamy do czynienia z wysokim nasyceniem powierzchnią handlową. Sytuacja na tak konkurencyjnym rynku wymaga od zarządców centrów starannego planu działań uwzględniającego charakterystykę obiektu, jego położenie oraz zachowania i potrzeby konsumentów. W 2019 roku wprowadziliśmy do Pasażu Grunwaldzkiego 9 nowych najemców, a 16 istniejących salonów zmodernizowało lub powiększyło zajmowaną powierzchnię, w tym niektóre blisko dwukrotnie. Świetne warunki do rozwoju znajdują u nas m.in. marki z segmentów mody, health&beauty oraz wyposażenia wnętrz. Poszerzamy też listę najemców o nowe segmenty, np. ze zdrową żywnością – stwierdza Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.