Do grona najemców należącej do EPP bełchatowskiej Galerii Olimpia dołączyła międzynarodowa sieć Dealz, będąca częścią Pepco Group. W nowo otwartym sklepie wielobranżowym o powierzchni 461 mkw. klienci znajdą bogaty wybór produktów w niskich cenach.
Galeria Olimpia kontynuuje proces rekomercjalizacji. Po przebudowie 8 tys. mkw. do portfolio znanych marek bełchatowskiego centrum handlowego dołączyła kolejna międzynarodowa sieć sklepów – Dealz, o brytyjskich korzeniach. W pierwszej w Bełchatowie lokalizacji marki klienci znajdą szeroki asortyment 3000 artykułów spożywczych, drogeryjnych, do dekoracji, wyposażenia domu i dla zwierząt, a także zabawek i narzędzi oraz inspirującą ofertę produktów sezonowych.
– Galeria Olimpia po metamorfozie ma jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów z regionu, zaskakiwać nowościami, ciekawszą ofertą i wygodą robienia zakupów. Dla naszych klientów ważna jest komplementarna oferta handlowa, dzięki czemu produkty dla siebie znajdą zarówno osoby poszukujące najnowszych trendów, jak i te, które cenią sobie najbardziej korzystną relację jakości do ceny. Dealz to kolejny nowy najemca, otwarty w ostatnim czasie w Galerii Olimpia, który szczególnie ucieszy łowców okazji – mówi Monika Swynar, Asset Manager w EPP.
Bełchatowska Galeria Olimpia dysponuje 22 tys. mkw. powierzchni handlowej. W swojej ofercie ma znane, światowe marki oraz firmy działające lokalnie, a jej głównym najemcą jest hipermarket Carrefour otwarty we wrześniu br. Ważnym atutem obiektu jest dogodna infrastruktura, która ułatwia klientom transport zakupionych towarów.
Źródło: EPP.