Sieć INTERSPORT Polska uruchomiła nową odsłonę sklepu w Galerii Krakowskiej i zaprosiła klientów do nowego świata INTERSPORT 2.0. To pierwszy w Polsce salon zbudowany w oparciu o technologię przyszłości według nowej koncepcji Grupy INTERSPORT.
Koncepcja sklepów INTERSPORT 2.0 ma wprowadzać klienta do nowego świata i budować markę jutra, z którą klienci będą chcieli spędzać czas. 14 marca br. miała miejsce oficjalna odsłona sklepu INTERSPORT 2.0 w Galerii Krakowskiej z udziałem znamienitego grona przedstawicieli największych marek sportowych na świecie. Galeria Krakowska to największy obiekt handlowy w centrum Krakowa. Bardzo się cieszę, że pierwszy salon INTERSPORT w koncepcie 2.0 w Polsce został otwarty właśnie tutaj. Przebudowa sklepu i wprowadzenie do niego nowych technologii wpisuje się w strategię działań i rozwoju naszej Galerii. Jestem pewien, że klienci docenią zmiany i będą odwiedzać salon równie chętnie, jak dotychczas – mówi Jarosław Szymczak, Dyrektor Galerii Krakowskiej.