„Chill do Woli”: letnia strefa chilloutu, eko warsztaty, „Selfie Point” oraz dekoracje świetlne to nieliczne przykłady tego, co czeka na pracowników biurowca The Warsaw HUB, mieszkańców okolicznych osiedli oraz klientów pasażu handlowego.
Strefa uruchomiona zostanie 3 sierpnia i będzie z niej można korzystać aż do końca września. Jest to pierwszy element w ramach wielowymiarowej strategii placemakingu realizowanej przez Cushman&Wakefield dla tego kompleksu biurowego.
„Chill do Woli” to nie tylko rozrywka i błogi wypoczynek. Na odwiedzających kompleks The Warsaw HUB czekać będzie analogowa strefa „bez prądu”, w której znajdą się gry planszowe oraz obszerna biblioteczka z książkami. W The Warsaw HUB – jednym z najnowocześniejszych kompleksów biurowych – nie zapominamy o fanach streamingu, Instagrama, Tik-Toka oraz influence marketingu. Specjalnie dla nich przygotowany zostanie punkt selfie – strefa z huśtawkami, siedziskami, neonami oraz innymi elementami wpasowującymi się w bieżący trend „Insta room’s”.
Projekt „Chill do Woli” to idealny przykład realizacji idei placemakingu w praktyce. The Warsaw Hub ma służyć ludziom, co oznacza, że ma w jak największym stopniu odpowiadać na ich potrzeby. Mówimy tu nie tylko o potrzebach najemców, ale lokalnej społeczności. Naszym założeniem jest szeroko pojęta integracja z tkanką miejską. Chcemy, aby The Warsaw Hub stal się miejscem wymiany nie tylko gospodarczej, ale także społecznej, idealną przestrzenią do spotkań przyjaciół i mieszania się różnych kultur. Wszystko w duchu zrównoważonego rozwoju oraz aspektów ESG – komentuje Sylwia Wiszowata- Łazarz, Associate Director, Head of Marketing, Asset Services Poland, Cushman & Wakefeld.
Źródło: Cushman & Wakefield.