Firma PlanRadar regularnie zyskuje nowe funkcjonalności. Ich przeznaczeniem jest przede wszystkim systematyczne udoskonalanie oprogramowania z myślą o satysfakcji użytkowników końcowych.
Dbałość o ich wygodę była także jednym z powodów nawiązania współpracy z Workato, która zaowocowała powstaniem PlanRadar Connect – nowoczesnego narzędzia, wyróżniającego się szerokimi możliwościami integracyjnymi z oprogramowaniem zewnętrznym. W ramach nowej funkcjonalności użytkownicy PlanRadar Connect mogą z powodzeniem skoordynować swoją pracę, łącząc w jednym miejscu strumień informacji z ponad 100 aplikacji do zarządzania pracą, komunikacji w ramach zespołów, a także obiegu dokumentów.
– Dotychczas integracja i automatyzacja przepływu informacji pomiędzy platformą PlanRadar a innymi programami była możliwa dzięki otwartym interfejsom API. Nasi klienci pracują na wielu aplikacjach jednocześnie i nie zawsze posiadają specjalistyczną wiedzę cyfrową, konieczną do skoordynowania tych procesów. Dlatego w odpowiedzi na ich potrzeby, zdecydowaliśmy się ułatwić cały proces i wprowadziliśmy nową funkcję PlanRadar Connect – mówi Bartek Pietruszewski, Country Manager PlanRadar w Polsce.