Informacje dnia

Polacy stawiają na SEATA? Hiszpańska marka aut o 20 proc. poprawiła sprzedaż

seat

To był szczególnie udany rok pod względem sprzedaży dla SEAT-a. Hiszpański producent zarejestrował w Polsce 10 447 aut, osiągając najlepszy wynik sprzedażowy od 2000 roku. Tym samym Polska stała się jednym z 10 największych sprzedażowo rynków dla SEAT-a.

Rok 2017 był piątym z rzędu rokiem wzrostu dla SEAT-a – globalna sprzedaż marki zwiększyła się o 45,9% od 2012 roku. Szczególne sukcesy w 2017 roku SEAT odnosił na polskim rynku.

2017 – historyczny rok dla SEAT-a w Polsce

W minionym roku SEAT uzyskał najlepszy wynik sprzedażowy od 2000 roku, a Klienci hiszpańskiej marki zarejestrowali 10 447 aut, co stanowi wzrost o niemal 20% względem roku 2016. Co istotne, znacznie wzrosła sprzedaż do Klienta Prywatnego – o zawrotne 41,45%. Dało to SEAT-owi w Polsce wysokie #2 miejsce w dynamice wzrostu sprzedaży do Klienta Prywatnego w 2017 roku.
Dzięki powyższym wynikom SEAT Polska znalazł się również w TOP 10 krajów, w których sprzedawane są hiszpańskie auta (SEAT obecnie dostarcza auta na 75 rynków na całym świecie).

2018 – rok Arony i nowego SUV-a

2018 rok także będzie dla SEAT-a wyjątkowy. Dane rejestracji po pierwszych 20 dniach stycznia są dla marki wyjątkowo pozytywne – to wzrost o 61%, co daje SEAT-owi pierwsze miejsce w dynamice wzrostu na polskiej scenie motoryzacyjnej. Co więcej, SEAT rośnie także o ponad 50% w sprzedaży do Klienta Prywatnego.

Planowana na 2018 rok kolejna faza największej w historii SEAT-a ofensywy produktowej daje wszelkie podstawy, aby optymistycznie patrzeć w przyszłość. W Nowym Roku SEAT rozszerzy swoje portfolio o nowego SUV-a. Samochód przeznaczony dla siedmiu pasażerów dołączy do modeli Ateca i Arona, uzupełniając triadę SUV-ów producenta. Także w 2018 roku SEAT planuje wyjątkową ofensywę dla swoich najbardziej dynamicznych samochodów spod znaku CUPRA.