Inwestycje publiczne

Ponad 1 mln złotych dla wrocławskiego Przylądka Nadziei

3a787fe695050965c66da4268a4de787
W trakcie tegorocznego X Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości zebrano rekordową kwotę pieniędzy, za którą zostanie zakupiony sprzęt medyczny niezbędny do leczenia dzieci z chorobami nowotworowymi.

Sektor nieruchomości po raz kolejny udowadnia, że razem można więcej. Blisko 1,18 mln PLN – taką zawrotną kwotę przekazali darczyńcy, sponsorzy i zawodnicy X Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości, który co roku organizuje międzynarodowa agencja doradcza JLL. W tym roku celem wydarzenia było zebranie pieniędzy na rzecz Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. Pieniądze te pozwolą na zakup sprzętu dla podopiecznych kliniki Przylądek Nadziei we Wrocławiu. Patronem honorowym imprezy był Polski Związek Piłki Siatkowej.

 

W X Charytatywnym Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości wzięły udział zespoły: 5th Avenue Holding + King Cross Shopping Warsaw, Adgar Poland, Allen & Overy, APP Projekt, Arcadis, Atrium European Real Estate, AXI IMMO, Baker McKenzie, BaseCamp, BNP Paribas Real Estate, Cavatina, CBRE, Colliers International, Cresa, Crido, Cromwell Property Group, Cushman & Wakefield, Dentons, Dom Development, Echo Investment, EPP, Ghelamco, GIDE, Globalworth, Go4Energy, Greenberg Traurig, GTC, HB Reavis, ING, JLL, Knight Frank, KR Group, Linklaters, Magnusson, Metro Properties, MLP Group, Multi Poland, MyHive, NAPOLLO, NEPI Rockcastle, Newbridge, Nuvalu, Panattoni Europe, Penta Real Estate, PFR Nieruchomości S.A., Polski Holding Nieruchomości S.A. (PHN), PZU Inwestycje, Resi4Rent, Reesco, Savills, SEGRO, Sierra Balmain, Skanska, Strabag Real Estate, Torus, TPA Poland, Trescon, TriGranit, Unibail-Rodamco-Westfield oraz White Star Real Estate.
Sponsorami X Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych byli: 7R, BerlinHyp, GoArt, Grasp, Hotel Marina Nawigator, House of Tudor, La Playa, Medicover, Pomarańczowa Ciuchcia Przedszkola, Stewart Title, Top Event, Winnica L’opera oraz Zoni.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Bazabiur.pl/Officefinder.pl, Eurobuild CEE, EuropaProperty.com, Magazyny.pl/Warehousefinder.pl, Nowa Warszawa, Outsourcing&More, Outsourcing Portal, Poland Today, Polska Rada Centrów Handlowych, Property Design, Property News, Retailnet, Shopping Center Poland, The City, Warsaw Business Journal.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora