Pop-up UNIQLO zawita w Domach Towarowych Wars Sawa Junior.
Ubrania i dodatki uwielbiane przez wielbicieli nowoczesnej mody na całym świecie, wreszcie będą dostępne dla polskich klientów i klientek nie tylko przez internet. Międzynarodowa marka odzieżowa UNIQLO przygotowuje się do otwarcia pierwszego pop-up store w Polsce – w Domach Towarowych Wars Sawa Junior w centrum Warszawy. Otwarcie dwupoziomowego lokalu w jednej z najpopularniejszych destynacji handlowych w centrum stolicy zaplanowano jesienią tego roku.
Cała umowa najmu obejmuje ok. 1 500 metrów kwadratowych, w tym 800 mkw. powierzchni handlowej rozlokowanej na dwóch piętrach budynku Junior. Obecnie trwają prace nad aranżacją nowego lokalu.
“Obecność UNIQLO znakomicie wpisuje się w nasz koncept zmian w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. To ikoniczne miejsce stale przyciąga wszystkich poszukujących najnowszych, miejskich trendów. Poprzez współpracę z takimi markami jak UNIQLO, chcemy przyciągnąć nowe pokolenie klientów, które niezależnie od tego jak sprawnie porusza się w świecie social mediów i zakupów w sieci, wysoko ceni szczere relacje z markami oraz możliwość bezpośredniego doświadczania ich oferty handlowej. Domy Towarowe Wars Sawa Junior mieszczące w sobie wiele flagowych sklepów najbardziej lubianych światowych marek to doskonałe miejsce na debiut na polskim rynku – cieszymy się, że kolejna wyjątkowa marka wybrała Atrium” – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail w Atrium European Real Estate, będącej właścicielem Domów Towarowych Wars Sawa Junior.