Poprzedni rok upłynął nieruchomości Port Łódź pod znakiem otwarć otwarcia lokali.
W galerii handlowej pojawiły się dwie popularne sieci handlowe, oferujące produkty znanych marek w niższych cenach. Do HalfPrice (2.200 mkw.) dołączył TKMaxx, który zajął powierzchnię ponad 2.000 mkw. Obydwa sklepy uzupełniły ofertę Portu Łódź m. in. z sektora mody, dekoracji wnętrz i akcesoriów wielu światowych marek, w tym marek premium. Grono najemców powiększyło się też o salon optyczny Kodano (141mkw.) oraz sklep Dealz (443 mkw.) należący do Pepco Group. Na terenie zewnętrznym Portu Łódź działanie rozpoczął z kolei organizowany w formie cyklicznej ryneczek wojewódzki, na którym w każdą sobotę klienci mogą kupić świeże produkty prosto od rolników i lokalnych producentów.
Nieustanny rozwój, poszerzanie oferty handlowej, nowe udogodnienia dla klientów, generalna modernizacja węzłów sanitarnych, inwestycje na terenie zewnętrznym, a także akcje społeczne i pomocowe. Tak w skrócie można podsumować miniony rok w Porcie Łódź.
– Jako jedno z największych centrów handlowych w Polsce jesteśmy ośrodkiem, który łączy ludzi i reaguje na ich potrzeby. W naszych działaniach stawiamy na relacje i współdziałanie z lokalnymi organizacjami i samorządem, chcemy razem tworzyć coś nowego, co przełoży się na realną korzyść dla ludzi i naszego miasta. W minionym roku, mimo że był bardzo trudny ze względu na tragedię wojny, udało nam się lokalnie zrobić wiele dobrego – mówi Andrzej Cieślik, dyrektor Portu Łódź.