Posnania jest największym obiektem zakupowo-lifestylowym pomiędzy Warszawą a Berlinem.
Posnanii udało się zdobyć zaufanie klientów. Świadczą o tym rosnące obroty i frekwencja, która przyciąga kolejnych najemców. Z bogatej oferty rozrywkowo-gastronomicznej chętnie korzystają mieszkańcy w niehandlowe niedziele.
Posnania ze swoją ofertą dociera do miliona mieszkańców w zasięgu 45 minut jazdy samochodem. Na 100 tys. metrów kw. GLA rozlokowanych jest 260 butików i sklepów średnio i wielkopowierzchniowych oraz 40 kawiarni i restauracji.
„Nasz unikalny koncept odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów, którzy w obiektach handlowych poszukują nie tylko oferty modowej, ale również wyjątkowej propozycji rozrywkowo-gastronomicznej. Świadomi konsumenci mają co raz większe oczekiwania i my wychodzimy im naprzeciw” – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii.