We wrocławskiej Wroclavii otwarto pierwszy w mieście sklep Marc O’Polo – niemieckiej marki premium o szwedzkich korzeniach, z nowoczesną odzieżą na co dzień – w którym dostępna jest aktualna kolekcja tej marki.
To jednocześnie pierwszy sklep w Polsce zrealizowany według najnowszego konceptu sieci.
W lajfsajlowym centrum handlowym, jakim jest Wroclavia, nie brakuje propozycji, które wyznaczają miejskie trendy. Teraz do najemców dołączył Marc O’Polo – specjalista w dziedzinie miejskiego, nowoczesnego casualu dla najbardziej wymagających klientów.
Nowy, przestronny salon o powierzchni 220 m² zlokalizowany jest na poziomie 0 Wroclavii, w pobliżu wejścia „Dąb”, w miejscu, gdzie prym wiodą marki premium. W ofercie sklepu znajdują się zarówno kolekcje dla kobiet, jak i mężczyzn; znaleźć tam można odzież codzienną, jeans, buty i akcesoria.