Przedstawiciele branży e-commerce i bankowość internetowa coraz częściej podejmują się współpracy.
Jeden z polskich liderów e-handlu w Polsce – IdoSell, rozpoczął współpracę z bankiem BNP Paribas. Firma IdoSell od ponad dwóch dekad wiedzie prym w polskim e-commerce, dostarczając narzędzia do tworzenia własnych sklepów internetowych. Przedsiębiorstwo stale coraz to nowszych rozwiązań, które pozwalają klientom maksymalizować sprzedaż. Doświadczenie i efektywność IdoSell oraz Bank BNP Paribas została połączona w integracji, w postaci systemu ratalnego dla sklepów internetowych. Konsumenci będą mogli starać się o kredyt nawet do 40 tys. zł.
– Integracja z IdoSell idealnie wpisuje się w strategię banku w zakresie rozwoju na kluczowym dla nas rynku e-commerce. Dzięki współpracy docieramy z kredytem ratalnym do tysięcy sklepów, które korzystają z rozwiązania IdoSell- mówi Ewa Sokołowska Dyrektor Biura Rozwoju Sprzedaży Internetowej w Banku BNP Paribas. – Klient dokonujący zakupów w sklepie może wygodnie i bezpiecznie skorzystać z finansowania Banku BNP Paribas. Proces wnioskowania jest prosty i 100% online. Z rozwiązania mogą korzystać dotychczasowi i nowi Klienci banku. Wystarczy złożyć wniosek tradycyjnie albo skorzystać ze ścieżki otwartej bankowości Klient wybiera ścieżkę, a następnie wysyła do banku wniosek. Jeżeli zostanie on zaakceptowany, na ekranie pojawi się powiadomienie o jego pozytywnym rozpatrzeniu oraz link do pobrania dokumentów kredytowych. Po zapoznaniu się z nimi, wystarczy kliknąć przycisk „Podpisz umowę”, aby zawrzeć umowę kredytową online. Sklep otrzymuje środki bezpośrednio od Banku i wysyła zamówienie do Klienta – wyjaśnia.
IdoSell to platforma, która nie tylko stara się nieustannie maksymalizować sprzedaż w sklepach internetowych, ale też wspiera połączenie sprzedaży tradycyjnej z tą internetową. Od lat prowadzi inicjatywy, które mają doprowadzić do synergii tych dwóch form handlu m.in. poprzez omnichannel, płatności odroczone czy też współpracę z InPost (np. przez wprowadzenie usługi Smile).