Market budowlany PSB-Mrówka powiększył grono najemców Wodnego Parku Handlowego MARYWILSKA 44. Będzie to największy sklep tej sieci w Warszawie.
W Wodnym Parku Handlowym MARYWILSKA 44 sklep PSB-Mrówka zajmie 2268 mkw. powierzchni, dodatkowo na zewnątrz znajdzie się duży ogród o powierzchni ok. 800 mkw. dla artykułów ogrodniczych. Będzie to zarazem największy market tej sieci w Warszawie.
W Polsce działa obecnie 250 sklepów sieci PSB -Mrówka. To najliczniejsza sieć detaliczna z sektora „dom i ogród” w Polsce, należąca do Grupy PSB, największej i najszybciej rozwijającej się sieci hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród. Grupa PSB działa na rynku od 19 lat. Na koniec 2016 roku łączne przychody ze sprzedaży materiałów budowlanych składów, będących partnerami Grupy PSB wyniosły 5,7 mld zł. Oferta sklepów PSB-Mrówka jest adresowana do klientów detalicznych. Markę rozpoznaje już 52 procent Polaków.
Wodny Park Handlowy MARYWILSKA 44 to unikalny obiekt, który będzie oferować artykuły z branży dla domu i ogrodu. Nowoczesna jednokondygnacyjna bryła posiada wydzielone i wielofunkcyjne przestrzenie. Jego całkowita powierzchnia wynosi 12 000 mkw., z czego 2,5 tysiące mkw. obejmie część sportowo – rekreacyjna. Wodny Park Handlowy MARYWILSKA 44 dysponował będzie dodatkowo dużym i wygodnym parkingiem na ponad 4,5 tys. samochodów. Do grona najemców dołączyły już tak rozpoznawalne marki jak: JYSK, DYWANELLA, ABRA Meble oraz STOKKI HOME. W obiekcie znajdzie się też pierwszy w stolicy Park Trampolin Jump Areny.