Grupa Archicom sprzedała w III kwartale 2020 roku 341 lokali – to najlepszy wynik sprzedażowy spółki od czterech kwartałów. Liczba przekazanych aktami notarialnymi lokali wyniosła w tym okresie 295 sztuk.
– Począwszy od marca tego roku na znaczeniu zyskuje zaufanie do marki Archicom, na które pracowaliśmy przez trzy dekady. Namacalne dowody obietnic zrealizowanych dla mieszkańców są najlepszą referencją naszej oferty – powiedział członek zarządu Grupy Archicom, Tomasz Ślęzak – pierwotny rynek mieszkaniowy stoi w obliczu osłabionego pandemią popytu, który odbudowując się napotyka jednak na ograniczoną podaż. Konsekwetnie realizujemy nasze założenia podtrzymując prognozowaną sprzedaż na poziomie 1.000 – 1.200 lokali. Po trzecim, bardzo dobrym sprzedażowo kwartale wynik Grupy wynosi 855 podpisanych umów deweloperskich.
Wśród inwestycji, które cieszyły się największym zainteresowaniem klientów w minionym kwartale znalazło się zlokalizowane tuż nad Odrą kompletne osiedle Olimpia Port (80 sprzedanych lokali) oraz historyczny kompleks Browarów Wrocławskich (52 lokale). Inwestycję Poleskie Ogrody w Poznaniu wybrało 26 klientów.
W czwartym kwartale Grupa planuje wprowadzenie do oferty ponad 500 nowych lokali w czterech inwestycjach we Wrocławiu oraz jednej Gdyni.
W czerwcu bieżącego roku Archicom wprowadził do sprzedaży 102 lokale w nowej inwestycji Gardenia w Gdyni, wyróżniającej się bogatym zagospodarowaniem zieleni oraz przestrzeni rekreacyjnych dla mieszkańców.
Bank ziemi Grupy wynosi aktualnie 6.800 lokali, z czego aż 45% stanowią działki poza rodzimym Wrocławiem.
Źródło: Archicom.