W 2017 roku odwiedzalność bydgoskiego obiektu, w zestawieniu z rokiem 2016, wzrosła o ponad 11% osiągając najlepszy wskaźnik w historii centrum. Niewiele gorzej kształtowały się obroty, które zwiększyły się o blisko 9%.
Galeria Pomorska, centrum handlowe położone przy jednej z głównych arterii Bydgoszczy, we wrześniu 2015 roku zyskało dodatkowe 10 000 m kw. powierzchni najmu. Od momentu zakończenia rozbudowy Galeria notuje systematyczne wzrosty. Szczególnie dobry dla centrum był miniony rok, który przyniósł 11-procentowy przyrost footfallu i 9-procentową zwyżkę sprzedaży. Prawdziwy rekord odwiedzalności padł w grudniu, wówczas do centrum zawitało najwięcej Klientów od 2005 roku. Pod względem obrotów natomiast bardzo dobre wyniki osiągnięte zostały we wrześniu, w którym odnotowano aż 25-procentowy wzrost.
Bardzo dobre wyniki centrum nie przeszły bez echa wśród najemców. W 2017 roku do Galerii Pomorskiej dołączyło 10 nowych marek, które zajęły wspólną powierzchnię 1 500 m kw. Wśród nich znalazły się m.in.: 4F Junior, Top Shop Mango i KiK. Kolejne ponad 900 m kw. zajęły przedłużenia współpracy – w ubiegłym roku na dłużej w Galerii Pomorskiej zdecydowały się pozostać m.in. marki: Tchibo, Vistula, Orsay, Quiosque i Coccodrillo.
Najbliższe miesiące również przyniosą dalsze pozytywne zmiany w ofercie. Już niebawem do grona najemców cieszącego się niesłabnącym powodzeniem wśród Klientów Galerii food courtu dołączy restauracja Olimp.