Liczne przedłużenia umów najmu i wzrost liczby klientów odwiedzających centrum – tak w skrócie wyglądał ubiegły rok dla Ferio Wawer w Warszawie. W procesach negocjacyjnych właścicielowi galerii, firmie STRABAG Real Estate, doradzają eksperci z agencji doradczej JLL, która jest również wyłącznym agentem ds. komercjalizacji.
W ubiegłym roku Ferio Wawer zanotowało 3-procentowy wzrost dziennej odwiedzalności w porównaniu do wyników z 2018. Warszawski rynek dużych centrów jest już tak nasycony, że na znaczeniu zyskują aktualnie mniejsze obiekty. Klienci galerii to przede wszystkim młode rodziny z dziećmi, które w przeważającej większości mieszkają w Wawrze i w związku z tym doceniają starannie dobrany miks najemców, dzięki któremu mogą zrobić kompleksowe zakupy bez konieczności podróżowania do centrum miasta. Oprócz tego na markę Ferio Wawer mocno pracuje unikalny, zabytkowy charakter tego obiektu, który został zrealizowany w dawnych wnętrzach Fabryki Wyrobów Metalowych z początku XX wieku.
Weronika Kuna, Konsultant w Dziale Powierzchni Handlowych, JLL