162,6 mln zł – tyle po trzech kwartałach 2015 r. wynoszą przychody Ronson Europe, co w porównaniu do 142,5 mln zł osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego daje wzrost o 14,1%.
Zysk brutto na sprzedaży po trzech kwartałach 2015 r. wyniósł 24,0 mln zł i był na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego, gdy wyniósł 23,0 mln zł. Marża brutto na sprzedaży wypracowana przez 9 pierwszych miesięcy 2015 r. wyniosła 14,8% wobec 16,1% przed rokiem. Zysk netto przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej po trzech kwartałach 2015 r. wyniósł 2,1 mln zł wobec 0,3 mln zł przed rokiem.
Przez pierwsze trzy kwartały 2015 r. Ronson sprzedał 658 mieszkań, czyli o 16% więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego, gdy nabywców znalazło 565 lokali. Sam III kwartał 2015 r., w którym spółka sprzedała 248 lokali, był najlepszym w historii kwartałem dla dewelopera. Celem Ronsona na cały 2015 r. jest sprzedaż ponad 800 mieszkań.
Realizowane i planowane inwestycje
W ciągu pierwszych 9 miesięcy 2015 r. deweloper zakończył budowę pięciu projektów obejmujących łącznie 606 lokali oraz rozpoczął realizację pięciu kolejnych inwestycji z 786 lokalami łącznie. Wśród projektów są kolejne etapy Espresso i Moko w Warszawie, Kamienicy Jeżyce w Poznaniu oraz dwa etapy City Link (sprzedaż drugiego etapu rozpoczęła się październiku).