Rośnie zainteresowanie ofertą outletową w nieruchomościach komercyjnych.
Wyniki centrów outletowych jasno pokazują w jakim kierunku zmieniają się obecnie zachowania zakupowe Polaków. Coraz więcej z nas odwiedza outlety nie tylko w poszukiwaniu okazji cenowych, ale również dla coraz bogatszej oferty marek, także tych z segmentu premium. Jakościowe produkty w dobrej cenie – tego obecnie szukają klienci. Ufamy znanym i cenionym brandom, szukamy klasyków stylizacyjnych i ponadczasowego designu. W outletach przybywa salonów znanych producentów mody premium, a wraz z nimi rośnie liczba klientów wybierających te centra handlowe na zakupy.
– Coraz większe zainteresowanie ofertą outletową jest doskonale widoczne w wynikach odwiedzalności polskich Designer Outlet. Wskaźnik footfall na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy, w porównaniu z rokiem ubiegłym, stale pnie się w górę. Dla nas to dowód, że odpowiednio skomponowana, różnorodna oferta naszych placówek spotyka się z zainteresowaniem i uznaniem najbardziej wymagających klientów – tłumaczy Ireneusz Homa Centre Manager Designer Outlet Gdańsk, ROS Retail Outlet Shopping.
Źródło: Designer Outlet.