Tylko w minionym roku, należąca do EPP i Echo Investment, Galeria Młociny w Warszawie podpisała umowy z ponad 20 konceptami modowymi, gastronomicznymi i usługowymi, które zajęły łącznie 6000 mkw.
Ponadto na nowo zaaranżowano Halę Hutnik, wzbogacając i rozwijając w ten sposób społeczno-rozrywkową ofertę warszawskiego centrum. Z myślą o stałym angażowaniu klientów Galerii Młociny wdrożono aplikację lojalnościową, dostarczając jej użytkownikom możliwość korzystania z wielu ofert specjalnych oraz zdobywania atrakcyjnych nagród. Początek 2023 roku przyniósł kolejne zmiany. Odwiedzający mogą korzystać z propozycji Sinsay i Green Caffé Nero, do których niedługo dołączy GUDI Home, dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów off-price.
Galeria Młociny to najmłodsze centrum handlowe w stolicy, które na przestrzeni niecałych czterech lat zbudowało mocną pozycję na rynku. Jest to miejsce obfitujące w atrakcyjne koncepty sklepów i szeroką ofertę marek, a także liczne opcje na spędzanie wolnego czasu. To właśnie te elementy, wzbogacone o interesujące wydarzenia, przypadły do gustu klientom, doceniającym ofertę centrum i zachodzące w nim zmiany. Widać to w wynikach odwiedzalności i obrotach najemców.
– Rok 2022 kończymy z mocnymi wynikami – odwiedzalność w drugim półroczu 2022 roku wzrosła o 14% w porównaniu do analogicznego okresu 2019 roku, a obroty w tym okresie o ponad 33%. Centrum jest wynajęte w blisko 100%. Za nami duże debiuty w Galerii Młociny np. Sinsay czy Sports Direct oraz prezentacja Hali Hutnik w nowej odsłonie, pozwalającej cieszyć się nowoczesną i zaskakującą propozycją gastronomiczno-rozrywkową. A przed nami kolejne wzmocnienie tenant-mixu w postaci GUDI Home. Te zmiany już teraz spotykają się z pozytywną reakcją klientów, którzy doceniają bogactwo oferty i komfort robienia zakupów w Galerii Młociny. W tym roku jeszcze niejeden raz zaskoczymy ich nowościami – komentuje wyniki i zmiany Michał Pękala, Asset Manager w EPP.
– Na sukces Galerii Młociny składa się wiele czynników oraz ciężka praca zgranego zespołu. Jednak jej największym wyróżnikiem jest fakt, że od samego początku zmienia się ona razem z potrzebami klientów. Centra handlowe ewoluowały i obecnie stanowią miejsca spotkań, gdzie oferta rozrywkowa i gastronomiczna jest równie ważna co handlowa. Jesteśmy tego świadomi dobierając odpowiednich najemców i planując aranżację ich przestrzeni. W 2023 roku skupimy się na komercjalizacji oraz dostarczaniu naszym klientom bezkonkurencyjnej na polskim rynku oferty – mówi Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu w Echo Investment.