Z życia spółek

RTB House, Travelist, Groupon Poland oraz iProspect inwestują 4 mln zł w Omnipack

Tomek Kasperski (CEO Omnipack), Rafał Szcześniewski (COO Omnipack) i Karol Milewski (CCO Omnipack)
Dynamiczna ekspansja międzynarodowa, rozwój technologii i inwestycja w infrastrukturę – tak prezentuje się najbliższa przyszłość Omnipack, będąca wynikiem zamknięcia trzeciej rundy finansowania. Spółka otrzymała aż 4 mln zł i tym samym poziom inwestycji osiągnął poziom 10 mln.

Wśród inwestorów II rundy finansowania znaleźli się przedsiębiorcy, którzy budowali takie biznesy jak RTB House, Travelist, Groupon Poland czy iProspect – m.in. Tomasz Nowiński, Robert Rosiak, Mateusz Jura i Michał Marcinkowski. Środki inwestycyjne będą przeznaczone m.in. na budowę w 2020 roku dwóch nowych centrów logistycznych, w tym jedno na granicy z Niemcami.

– Rynek, na którym funkcjonujemy, zmienia się i rośnie bardzo dynamicznie, a my razem z nim. Naszym celem jest zdobycie europejskiego rynku. W Omnipack rozwijamy i tworzymy narzędzia, których nie ma żaden nasz konkurent. Jesteśmy ekspertami w e-commerce, dlatego koncentrujemy się wyłącznie na tej dziedzinie. Cieszę się, że nasi inwestorzy to dostrzegli – mówi Tomek Kasperski, Founder & CEO Omnipack.

W sieci funkcjonują 3 miliony sklepów internetowych. Globalny rynek e-commerce r/r powiększa się o 21%, jego przewidywana wartość do 2021 roku wyniesie 5 bilionów dolarów. Kluczowymi kierunkami rozwoju e-commerce są potrzeby klientów. To oni dają odpowiedzi, jakich rozwiązań oczekują, zarówno pod względem zakupów, jak i wygodnej dostawy. Omnipack oferuje kompleksową obsługę logistyczną w modelu fulfillment – operacyjną: magazynowanie, pakowanie, wysyłkę oraz obsługę zwrotów, jak i technologiczną: integracje z kurierami i platformami e-commerce oraz dedykowany Client Portal.