Rok 2018 był dla zarządów centrów handlowych czasem wyzwań. Musiały się zmierzyć z wprowadzeniem ustawy o zakazie handlu w niedziele, a co za tym idzie zmianą zwyczajów zakupowych, rosnącym e – handlem oraz zmieniającymi się potrzebami klientów – podsumowuje Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.
Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City zauważa, że centra postawiły na zmianę swoich ról. Jedne zdecydowały się na specjalizację, inne na powiększenie oferty rozrywkowej. W większości istniejących obiektów wiązało się to z ich modernizacją czy powiększeniem.
„Dla Blue City był to niezwykle ważny rok. Centrum przeszło spektakularną metamorfozę. Postanowiliśmy ponieść wielomilionowe nakłady inwestycyjne, aby dostosować centrum do nowych wyzwań. Przebudowaliśmy prawie 21 tys. mkw. powierzchni, koncentrując na trzech poziomach ofertę rozrywkową i gastronomiczna, dostępną dla klientów również w niedziele z ograniczeniami handlu. Pozyskaliśmy nowych, wyjątkowych najemców handlowych, gastronomicznych i rozrywkowych” – mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.
Centrum handlowe Blue City planuje rozwijać edukacyjno – rozrywkowe imprezy dla dzieci wierząc, że przy okazji udziału w wydarzeniu rodziny zostaną na wspólny posiłek lub skorzystają z innych oferowanych form rozrywki.
Takie podejście do biznesu ułatwia wynajmowanie lokali handlowych dostępnych w galerii. Potencjalny najemca widzi bowiem, że centrum żyje i jest popularnym miejscem spotkań, a więc i dobrym miejscem na jego biznes.