Z życia spółek

Santander Bank Polska nagrodzony w rankingu ZŁOTY BANKIER

ben-rosett-10614-unsplash
Santander Bank Polska po raz trzeci znalazł się w czołówce rankingu ZŁOTY BANKIER. W tym roku został nagrodzony jako wicelider rankingu w kategorii Złoty Bank.

Konto Jakie Chcę zostało przez jury uznane ponownie za najlepsze na rynku. Bank zwyciężył także w kategorii Bank wrażliwy społecznie z projektem skierowanym do seniorów – tu zgłoszone projekty oceniali internauci.
Obecność w czołówce rankingu, po raz trzeci z rzędu, to potwierdzenie, że nasza strategia klientocentryczności jest zauważana przez klientów. Wysoką jakość obsługi mamy wpisaną w DNA naszej organizacji. Od dwóch lat zdecydowanie przebudowujemy nasz Bank tak, aby bardzo precyzyjnie odpowiadać na potrzeby klientów. Jesteśmy przekonani, że satysfakcja to podstawa długotrwałych relacji z klientami. Będziemy pracować nadal, aby każdego dnia udowadniać, że klienci są w centrum naszej uwagi. Dziękuję za tę nagrodę klientom i pracownikom – mówi Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.