Santander Bank Polska wygrywa w rankingu „Bank Przyjazny Firmie”.
Santander Bank Polska po raz drugi z rzędu zwyciężył w rankingu miesięcznika FORBES – „Bank Przyjazny Firmie”. W tegorocznej edycji rankingu Santander Bank Polska został doceniony za jakość obsługi, pozyskiwanie klienta, zdalne kanały kontaktu. W wieloetapowym badaniu oceniano ofertę dla małych i średnich firm, dostępność doradców i ich zaangażowanie w proponowanie rozwiązań, dopasowanych do potrzeb klienta. Istotnym elementem badania są kanały zdalne. Nowością w badaniu jest ocena emocji klienta podczas kontaktu z bankiem.
– Cieszę się, że kolejny już raz doceniono nas za obsługę małych i średnich firm, szczególnie, że w tegorocznym badaniu duży nacisk położono na doradztwo. Chcemy być dla nich partnerem w każdym momencie i zgodnie z nasza misją wspierać ich w codziennych sukcesach. To ważne szczególnie teraz, w trudnych warunkach ekonomicznych, bo te firmy to krwiobieg gospodarki – powiedział Michał Gajewski, prezes Zarządu Santander Bank Polska.