Kilkanaście topowych marek z ofertą wnętrzarską, obecność najpopularniejszego na świecie sklepu – IKEA oraz stały wzrost obrotów najemców z ofertą wyposażenia wnętrz. Port Łódź podsumowuje dobrą passę wyników sektora home decor.
Asortyment „dla domu” to druga obok mody silna gałąź oferty łódzkiego centrum handlowego. Obroty sektora home decor z roku na rok są coraz bardziej satysfakcjonujące i utrzymują swoją tendencję wzrostową. W 2017 roku obroty sprzedaży Portu Łódź w obszarze „dom i wnętrze” wzrosły o 9 proc. w stosunku do roku poprzedniego, w 2018 roku łódzkie centrum handlowe zanotowało kolejny wzrost obrotów w tym sektorze w wysokości 5 proc. Wszystko wskazuje na to, że także rok 2019 Port Łódź zamknie z tendencją wzrostową. Na pozytywny wynik finansowy Portu Łódź wpływa zarówno bogate portfolio najemców, jak również lokalizacja Centrum na granicy miast – Łodzi i Pabianic, co przekłada się na większą liczbę odwiedzających Klientów. Duże znaczenie ma również obecność w Porcie Łódź marki IKEA, która jest jedynym sklepem tej sieci w Łodzi.
– Wzrost zainteresowania konsumentów ofertą wnętrzarską obserwujemy już od jakiegoś czasu. Obecnie znacznie częściej i chętniej kupujemy meble i dekoracje do domu, co nie jest już postrzegane jako luksus. Przeciętny „Kowalski” minimum raz w roku decyduje się na zakup czegoś nowego do swojego mieszkania, a kilka lat temu nie było to jeszcze tak oczywiste zjawisko– mówi Andrzej Cieślik, dyrektor Portu Łódź.