Nhood to nowa firma usługowa z sektora mixed-use obsługująca rynek nieruchomości wielofunkcyjnych, która świadczy usługi z myślą o aktywowaniu, rewitalizacji i transformowaniu nieruchomości, aby uczynić z nich lepsze miejsca wspólnego życia.
Antoine Grolin, prezes Ceetrus i prezes założyciel spółki Nodi, ogłosił powstanie w styczniu 2021 roku spółki Nhood, której właścicielem jest AFM – Stowarzyszenie Rodziny Mulliez.
Ogłoszona zmiana oznacza powstanie nowej europejskiej organizacji: z jednej strony zostały wydzielone aktywa Ceetrus i Nodi (spółka deweloperska działająca we Francji), a z drugiej strony nastąpiło połączenie zespołów Ceetrus i Nodi w ramach nowego przedsiębiorstwa Nhood [czyt. nu:d]. Te skonsolidowane zespoły będą działać na rzecz federacji niezależnych przedsiębiorstw AFM i innych partnerów.
Nowe przedsiębiorstwo przyjmuje nazwę Nhood, a jego cel podkreśla hasło „new living mood”. Nazwa powstała ze skrótu angielskiego słowa „neighborhood” i będą się nią posługiwały wszystkie europejskie oddziały Nhood. Nowy brand odzwierciedla
międzynarodowe doświadczenie i wiedzę pracowników firmy w 10 krajach Europy, a także wyraża ambicję tworzenia trwałej i użytecznej wartości na rynku nieruchomości na rzecz mieszkańców i dla planety.
W pierwszym etapie działań Nhood oceni nieruchomości według potrójnego kryterium w wymiarze: Planet, People, Profit (planeta, ludzie, gospodarka), posługując się metodą uwzględniającą wpływ środowiskowy, klimatyczny, społeczny i ekonomiczny w prowadzonej strategii zarządzania i rewitalizacji nieruchomości.
Wśród projektów potwierdzających nową strategię w 2021 roku znajdują się inwestycje na terenie dawnych nieużytków miejskich: 3 Suisses, La Maillerie w Villeneuve d’Ascq zarządzane przez Nhood France, dzielnica przy dworcu kolejowym w Vigo w Hiszpanii oraz dzielnica Coresi w Brasov w Rumunii.