Sieć B&B Hotels, pod której marką działa już ponad 500 obiektów, kontynuuje dynamiczny rozwój w Polsce, a szukając nowych możliwości ekspansji, otwiera się na współpracę z partnerami zainteresowanymi wynajmem posiadanych nieruchomości.
Kluczowym elementem filozofii B&B Hotels jest zapewnienie gościom hotelowym maksimum komfortu w przystępnej cenie i doskonałej lokalizacji. Taki model doskonale sprawdza się na polskim rynku, co zachęca do dalszego, dynamicznego rozwoju sieci, nie tylko poprzez budowę obiektów, ale również na podstawie zawieranych umów najmu istniejących hoteli lub budynków przekształconych w hotele.
– Wyniki naszych hoteli pokazują, że wysiłki przyniosły efekt – polscy klienci docenili naszą ofertę i chcą z niej korzystać. Dlatego w perspektywie kilku najbliższych lat celujemy w podwojenie liczby pokoi a w kontekście dalszej przyszłości nasze ambicje sięgają znacznie dalej – mówi Beatrice Bouchet, Prezes Zarządu B&B Hotels Polska. – W roku 2019 otworzyliśmy hotele w Nowym Targu oraz w Rzeszowie, osiągając na poziomie kraju liczbę 912 pokoi. Oba obiekty funkcjonują w oparciu o umowy najmu, co stanowi nowy model biznesowy dla B&B Hotels w Polsce. Bardzo satysfakcjonuje nas dotychczasowa współpraca, dlatego chcemy nadal podążać tą ścieżką, dostrzegając w tym szansę na szybszy rozwój naszej sieci – kontynuuje.
W związku z planami dynamicznego rozwoju, B&B Hotels Polska aktywnie poszukuje obiektów, w których mogłyby funkcjonować kolejne hotele B&B.
– Jesteśmy otwarci na propozycje właścicieli nieruchomości, zainteresowanych wynajęciem powierzchni na potrzeby hotelu naszej sieci. Zależy nam w szczególności na obiektach atrakcyjnie usytuowanych w centrach miast, w pobliżu miejsc o walorach biznesowych, turystycznych i rozrywkowych. Interesują nas zarówno nowe rynki, przykładowo: Gdańsk, Szczecin, Białystok, Częstochowa, Opole, Zielona Góra, jak również miasta, w których już przyjmujemy gości, jak Warszawa, Wrocław czy Kraków – mówi Beatrice Bouchet.