Odzieżowa sieć dyskontowa TXM, rozwijana w Polsce oraz na rynku rumuńskim, słowackim oraz czeskim, osiągnęła już liczbę 400 marketów. Najnowsza placówka została uruchomiona w Pruszczu Gdańskim.
Wiodącym rynkiem pozostaje Polska, gdzie aktualnie funkcjonuje 358 sklepów. Dynamiczna ekspansja prowadzona jest również na rynku rumuńskim, na którym prowadzonych jest 27 sklepów TXM. Z kolei na rynku czeskim działa dziewięć marketów, a na słowackim sześć.
Od początku tego roku stan sieci TXM powiększył się już o 44 markety. Na koniec minionego roku w ramach sieci dyskontowej funkcjonowało łącznie 356 sklepów własnych działających na wszystkich rynkach o łącznej powierzchni 78,6 tys. m2.
Zgodnie z założeniami Zarządu TXM w ramach sieci krajowej do roku 2018 planowane jest osiągnięcie poziomu około 382 sklepów, o łącznej powierzchni sprzedaży ok. 98 tys. m2.
Spółka TXM prowadzi aktualnie publiczną ofertę akcji, w ramach której może pozyskać maksymalnie 24,8 mln zł brutto. Środki pozyskane z emisji akcji będą przeznaczone głównie na dalszy rozwój sieci sklepów stacjonarnych w kraju oraz ekspansję zagraniczną. W planie jest również rozwój kanału e-commerce oraz dostosowanie zaplecza logistycznego do rozwoju sieci sprzedaży.