Z życia spółek

Silesia City Center wciąż na topie – podsumowanie pierwszego półrocza

SCC
Silesia City Center w rok 2018 weszła z impetem i wciąż rośnie w siłę. Nowi najemcy, rozbudowana oferta rozrywkowa i angażujące klientów eventy sprawiają, że Silesia City Center utrzymuje pozycję lidera w tej części Polski. Wielowymiarowy rozwój został dodatkowo ukoronowany pierwszym miejscem w raporcie centrów handlowych przyjaznych dzieciom na Górnym Śląsku.

Oferta centrum handlowego w dzisiejszych czasach nie ogranicza się jedynie do zakupów, o czym od dawna przekonuje Silesia City Center.

Zawsze staramy się być blisko naszych klientów i zaproponować im szeroką ofertę – zarówno handlową, jak i rozrywkowo-kulturalną. Od początku roku przeprowadziliśmy kilka akcji marketingowych z udziałem znanych i lubianych osób. W Mieście Mody gościliśmy Maję Sablewską i Red Lipstick Monster, a dla dzieci z okazji ich święta zorganizowaliśmy spotkanie z Nelą Małą Reporterką” – mówi Iwona Mroczek, dyrektor Silesia City Center.

Ciągły rozwój oferty handlowej i liczne propozycje wydarzeń angażujących klientów od dawna sytuują Silesia City Center w czołówce galerii handlowych w Polsce. Półrocze to czas podsumowań, ale to też idealny moment, by – uwzględniając potrzeby klientów – zaplanować i realizować kolejne przedsięwzięcia. A tych w drugim półroczu również nie zabraknie.